Næste koncert

Fredag den 22. marts 2024 kl. 20

Sognets Hus, Kirkestræde 6, 4930 Maribo

Trio Fantasma

Josephine Egede Franyó (violin)

Magnus Franyó (cello)

Merel Beelen (klaver)

Program:

Franz Schubert

Trio nr. 2 i Es-dur, opus 100

Anton Arensky

Trio nr. 1 i d-mol opus 32

Trio Fantasma er en ung, dansk klavertrio bestående af Merel Beelen (klaver), Josephine Egede Franyó (violin) og Magnus Franyó (cello), som studerer kammermusik hos prof. Tim Frederiksen på Det Kongelige Danske Musikkonservatorium i København.

Siden deres debut ved Copenhagen Summer Festival i 2020 har de haft glæden ved at dele musikken med både hinanden og publikum rundt omkring i landet ved koncerter i bl.a. Tivolis Koncertsal i København, Musikhuset i Århus og Nørre Vosborg ved Holstebro.

Trioen udmærkede sig ved i 2021 at vinde 2. pris i ENKOR International Chamber Music Competition og i 2022 Guldmedalje ved Den Unge Kammermusikkonkurrence i Aarhus. De tre musikere dygtiggør sig derudover ved at deltage i masterclasses både herhjemme og i udlandet, og har i den forbindelse modtaget undervisning af bl.a. Trio Con Brio, Den Danske Strygekvartet, Mathias Beyer-Karlshøj (Henschel Kvartetten), og Marianna Shirinyan.

Billetter kan købes ved indgangen fra kl. 19.30 mod kontant betaling eller på Mobilepay.

Medlemmer 80 kr., ikke medlemmer 150 kr., unge under 25 år gratis adgang

Der kan tegnes medlemskab ved indgangen.

Foto: August Buch-Kromann